Egy évek óta stabilan működő weboldal újratervezése mindig is nagy kihívást jelentett, ugyanakkor egyben egy legalább akkora lehetőséget is.
A látogatók és a vevők már jól ismerik a felületet, és a szolgáltató is tapasztalt a weboldal üzemeltetésében. Azonban az idő múlásával a rendszernek alkalmazkodnia és fejlődnie kell, hogy lépést tudjon tartani a felhasználók döntési mechanizmusaival, és a termék ergonómiája segítse az üzletépítést.
Az osztrák Sicontact - a jól ismert ESET anti-vírus szoftvercsalád kizárólagos osztrák disztribútora és nagyvállalati szintű értékesítője - egy olyan feladattal fordult a Cheppers-hez, hogy online vizuális identitásuk új szintre emelésével segítsünk reagálni a változó vásárlói igényekre, és mutassuk meg üzleti fókuszuk változását. A Sicontact a kezdetektől fogva a Drupal mellett tette le a voksát, így nem is volt kérdés számukra, hogy az új weboldaluk is Drupal alapú legyen. Így esett a választás cégünkre.
A projekt nem csupán egy Drupal 6 alapú webhely Drupal 8-ra történő átalakítását jelentette, hanem a szoftvergyártók és viszonteladók által igényelt felhasználói élményhez történő alkalmazkodást is. Az összetett kérdések megválaszolásához a UX / UI csapat módszertanára volt szükség: az előttünk álló kihívásokat online interjúk és mélyreható piackutatás segített azonosítani, az üzleti logikát érintő válaszokat pedig a funkcionális és ergonómia tervezése adta meg.
A testreszabható termékek online értékesítése bonyolult munkafolyamatok fejlesztését igényelheti, azonban a szolgáltatók az automatizálással csökkenthetik a vonatkozó emberi erőforrás igényt. A piac - hatékony, egyszerű folyamatokat vár el a termékek és csomagok kezelésére, illetve testreszabására a B2B eladóként, tipikusan kis- és középvállalkozásoknak értékesítő Sicontacttól.
A megújult weboldal egyik kiemelt szolgáltatását az ajánlatkérő felület jelenti. Segítségével mind az otthoni felhasználók, mind a KKV-k könnyen megtalálják az igényeiknek megfelelő konfigurációt, és meghatározhatják a szoftver számukra fontos jellemzőit, mely információ birtokában a rendszer üzemeltetői gyorsabban feldolgozhatják a beérkező igényeket.
Az átstrukturált és konfigurálható GYIK és támogató tartalmak mellett beépítésre kerültek automatizált, a vásárlást támogató funkciók is, például a termékregisztráció, sorozatszám-hitelesítés, termék-összehasonlító, partnerkereső.
A Drupal 8 tartalomkezelő rendszer segítségével egy informatív, funkciókban gazdag, többnyelvű honlapot építettünk az ügyfél és partnerei nagy megelégedésére.